2011. szeptember 21., szerda

1 hét múlva (L)

jaj annyira várom a jövőhét szerdát mert akkor leszünk Gabusssal 11 hónaposak *-* meg ami nekem a legfontosabb hogy akkor lesz a szülinapja ^^  16 éves lesz a drágám (L) és most szombaton akarok elmenni neki ajándékot venni :D remélem lesz rá pénzem O_O meg juj ma elmentem venni fonalakat mert anyám adott rá pénzt ^^ vettem 18at tehát mostmár van 32 összesen :D adott egy 2000est hogy vegyek belőle a kaját a többiből meg fonalat, de mivel Pedro a kajáját nekem adta a koliba így azvolt az ebédem, reggel meg be tofifiztem tehát félelőtt nemvoltam éhes így délutánra maradt a szőlő meg a szendvics szóval nemkellett kaját vennem.xD és ami megmaradt pénzt azt elraktam hogy aztis majd Gabcsi ajándékpénzéhez hozzáadom :D naés vettem fehér meg zöld fonalat és így tudok karkötőt csinálni neki piros fehér zöldet.xD  :D fekete fonalat nemtaláltam a boltba :O érdekes. amúgy ma meghallgattuk Tőgyet a deles koncerten. vicces volt.xD nemnagy szám ahogy énekel. nemrossz, meg tiszta de teljesen átlagos hangja van. amúgy ez a hét katasztrófa mert mindennap eddig volt főtárgyam meg holnap is lesz XD szerencsére pénteken nem lesz.xD juj meg amúgy apám elengedett Gabi szülinapjára ottaludni jövőhét szombaton *-*-*-*-*-*-*-*-*-* már alig várom :3  olyanjólesz *-* szombaton délre megyek, ott ebédelünk, aztán délután elleszünk és 5 körül elindulunk lehet a Kristályra vagy miaz vmi tó.xD és ott iszunk.XD  és majd hajnal 1-2 körül megyünk csak haza.xD és Gáborommal eggyütt alszunk *-*-*-*-*-*-* már úgyvárom *-* nagyon rossz alvó vagyok de amikor vele alszok mindig 2 perc alatt elalszok és olyajó :3 aztán másnap is még ottleszek, az "ünnepi ebéden" :D és délután jövünk eggyütt vissza Szegedre. tökjólesz még sose jöttem vonattal Gabcsival.XD csak kiránduláson meg egyszer az egész konzi ment pestre és akkor, de az nemolyna mert otvolt a többi ember is. szóval töökjólesz :3 nagyonvárom ^^ aztán már csak az egyéves évfordulónkra kénemég meg szilveszterre kéne még apámnak elengednie :S remélem elenged :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése