2011. szeptember 22., csütörtök

Alkottam :D

ma gecinagy voltam.xD az volt, hogy ültem a nagy tesi terem előtt mert öltöztek a fiúk, énmeg ugye felvagyok mentve és vártam Gabcsit hogy jöjjön és egy volt ovodás társam aki amúgy már nemhiszem hogy emlékszik rám, az Áron-.- aki egy pávagyerek ilyen supra cipőkbe jár meg szines csőgatyákba, nagyoncsúnya, szóval az így bejön dúlfúlva mert őis most a ságváriba 9.es, énmeg Pedroval meg Pistivel beszélgettem és nekimegy Pistinek megse szólal Pisti erre a gyerek odavágja neki hogy kussolj O_O mondomkiez hogy így beszól? és ekkor jön ki Csabával, az egy elsős oboista, és mongya is Csaba neki hogy haggyad erre az visszamegy és kijönnek Bélával (amúgy Ádám.xD) és elkezd pofázni neki, nem értettem hogy mit, de amúgy a Csaba hívta ide hogy kiossza Bélát, mert megdobta radírral zeneelméleten.. ._. naés bement a tesiterembe Gabi mert régen a kisságvári előtt mindig láttuk és Gabi utálja az ilyen buzi pávagyerekeket és már látták egymást egy párszor és nembírja és elkezdett kiabálni hogy páva gyerek gyere elő XD aztakkorjöttkis és bekiabáltam hogy Gabcsi gyere ki.xD kijött odament a gyerekhez meg Bélához hogy most mivan erre a gyerek elkezd vele hőzöngeni hogy mit pofázik bele ez a Csaba meg Béla ügye és erre mondta Gabi hogy akkor őis mit pofázik bele és énis elkezdtem oltani h takaroggyon a faszba. erre Gabit elkezdte lökdösni énmeg beszóltam neki hogy a kurva anyádat lökdössed te szarházi -.- Gabi visszaakarta lökni erre kiment és visszajött XDDD erre megint elkezd a Bélának pofázni és így integetek neki hogy haló te szőke szar XD erre nagynehezen idefigyelt megkérdeztem hogy miafaszért kell lökdösődni? erre elkezdett oltani hogy én maraggyak kussba mondom szopjál faszt XDD erre Gabi próbálta leállítani erre mint egy buzi elkezd vonaglani és kérdi Gabitól hogy milesz rámtaposol az acélbetétessel? erre mondom neki hamajd egy szépnagyot belerug a pofádba nézel egy nagyot. meg elkezdi nekem hogy nanehogy az iskola előtt várjon.. mondom várjad a faszt a szádba.xD meg erre kirohan mindenki csak néz meg áll a sok fiú addigra már kijött, csak mi oltottuk egymást erre elmegy azt elkezdi hogy szopjam a FURULYÁT XDDD meg a faszt mondom anyád a tiédet.xD  amúgy még oltottam többetis kurvadurván elis ment szépen.xD aztán a fiúk így: hűű Liza :O XD elkezdték hogy nemis gondolták volna hogy ilyet tudok.xD jameg amikor mondta hogy majd az iskola előtt vár mondtam neki hogy majd hívom a rokonaimat azt azokvárnak majd téged ._. már ovodába is egy kis nyomorult volt. -.- amúgy feláltam volna azt tökörugtam volna vagy orbavágtam volna ha nemlettem volna rosszul... mert amúgy ma délelőtt nagyon rosszul voltam O_O mert most megvan és ilyen még sose volt hogy ennyire rosszul lennék deszédültem hányingerem volt görcsöltem fájt a derekam közérzetem rossz volt... annyira szarul voltma hogy szolfézson egy 3 soros dallamot nemtudtam leírni... pedig az nekem többnyire mindig sikerül. énekelni is alig birtam. aztán főtárgyam lett volna, de látta rajtam Dancsik Nóra hogy nagyon szarul vagyok és mondta hogyha úgyérzem hogy nemtudnék dolgozni órán mennyek el és majd jövőhéten bepótoljuk az órát. szóval tök kedves volt :P amúgy este utolsó óránk elmaradt ígyhát elmentünk egy órára Pistivel meg Gabival hw-ba sörözni, én nem ittam csak cigit vettem meg adtka mindketten a sörükből :P 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése