2011. szeptember 5., hétfő

Durva nap O_O

fúú ma durva napom volt O_O asszem ezentúl utálni fogom a hétfőket... pedig eddig szerettem mert akkor kezdődik az iskola.xD de idén... fúú.xD a mai órarendem az hogy 9-10 énekzene, 10-11 főtárgy, 11-12 szolfézs DELLEYNÉVEL O_O durva tag... meg 12-13 osztályfőnöki... aztán van egy óránk enni, és 2től kezdődnek újra az órák, dupla magyar deákverával... annyira fárasztóan magyaráz.... aztán matek O_O meg angol és olasz... borzalmas.. már majdelaludtam.xD bazzeg Delleyné kurvadurva tag.xD senkise tudott egy népdalt se és mindenkivel énekeltetett... a végén már mindenki ugyanazokat énekelte.xD én csak azért tudtam egy népdalt mert előtte énekeltük énekzenén a megrakják a tüzet XD és pont megjegyeztem hogy az előadási módja parlando.xD és az ugye azt jelenti hogy elbeszélve és addig nyüstölt amíg elbeszélve nem énekeltem ._. demég akkoris beoltott hogy hát még lehetne jobban.. aztán szegény Gáborom nemtud a legtisztábban énekelni ésakkor óraközepén beoltotta hogy mindenki eltudta énekelni csak a gitáros gyerek volt hamis... hát a kurva anyádnak szóljál be -.- rohadt vén szatyor ._. meg pistire is rászállt már mittudom én miért... aztán volt főtárgy amit elbeszélt Dancsik Nóra XD aztán matekon szokásomhoz híven semmit se értettem... ofő annyira szarul tanít.... namindegy. majd Gabi elmagyarázza ^^ meg este elmentünk pipázni vagyis csak mentünk volna Pistivel meg Jencivel meg ugye Gabuuss erre tömítést vagy mi a faszt Pisti nemhozott. mert ma vett új pipát tökjó piros és van két fehér csöve :D tehát csak cigiztünk meg beszélgettünk.xD aztán most éppen itt döglődök mert gecimeleg van szakad rólam a víz -.- remélem este jónagy vihar lesz :D 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése