2011. szeptember 26., hétfő

Talking Tom *-*

jaj *-* Gabinak új telefonja van mert kapta szülinapjára, ami amúgy holnapután van. na és akkor azon van Talking Tom annyira édes *-* tökaranyosan utánozza a hangomat :3  nagyon édes ^^ meg van Talking Gina is *-* meg Angry Birdseztem egy csomót. xD abba van egy pálya ilyen szivecskés, sehogy sem sikerül ._. amúgy ma basszus eljöttem negyed 9re, végre egyszer életembe hamarabb beértem mint negyed, hamarabb voltam a megállóba mint Gabi :D és erre nézem a táskámba a cuccokat fél 9kor és otthon hagytam a kottáimat... és 9től meg órám lett volna XD és berohantam a tanáriba Sziszkához, hogy késhetek-e negyed órát, és megengedte és annyit késtem, aztán zongoraórán tökügyes voltam :P meg 11től szolfézson semmi különös nemvolt osztályfőnökin meg a gólya avatót szerveztük :D délután meg matekon kikaptam a 3as dogámat*-* ez hozzám képest 5* :D aztán angolon 5ös lett a dogám ^^ 1 pontot vesztettem ,_, :D meg olaszon is 3as lett a dogm, az is egészjó :P aztán este hazajöttünk Gabival. most annyira jót fetrengtünk a takaró alatt sötétbe tv-t nézve *-* mindig ilyet akarok ^^ ésésésmárcsak 5 nap és megyek Gabihoz ottaludni *-* meg szerdán megyünk így a suliból egykét emberrel kocsmába megünnepelni :P 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése