2011. szeptember 19., hétfő

2 ötös *-*

jaj ma olyanjó napom volt :D reggel szerencsére énekzenén nemfeleltetett Sziszka :P aztán főtárgyam volt, tökjó volt *-* pedig mutlkor kicsit lebaszott, de most jó volt :P mondtam neki hogy a 3ból csak 2 darabot tudtam megtanulni és nem baszott le érte, és dolgoztunk az órán és megcsiért :3 utána szolfézs is tökjóvolt *-*  volt olyan hogy hangközöket diktált és nekem 15ből 14és fél jólett :D és ezért kaptam ötöst :P megmég Geri neki egy hibapontja let meg Lillának is fél mint nekem :D aztán osztályfőnöki az nuku.xD  de aztán meg duplamagyaron fogalmazást írtunk Janus Pannoniusból O_O de az meglepően jól sikerült ahhoz képest hogy egy szót se tanultam rá :O 3 oldalt kellett írni, nem feltételeztem hogy az nekem sikerülne de még több is lett.xD aztán matekon mindent értettem kivételesen :D meg angolon is dugát írtunk énlettem a leghamarbb kés mert az osztályba énvagyok a legjobb angolból és rögtön átis nézte és mondta, hogy 5ös *-* aztán meg olaszról hamarabb elengedett mert ma 7re kellett volna menni Posticum előadásra ._. tavaly már voltam a felén de akkor ellógtunk Gabival Judittal Pistivel meg Marcival. mostmeg kb a fél konzi else ment.xD helyette itthon voltunk Gabcsival :P basszus azon gondolkodok hogy holnap hánykor keljek... mert gyakorolni akarok legalább egy órát. mert holnapra egy egész első tételt kell vinnem kívülről a szonátából. de még az expozíciót se nagyon tudom.XD utána meg sokkal bonyolultabb mert ugyanazvan csak másik hangnembe O_O ezekkel mindig megszenvedek....  szóval. holnap megyek háromnegyed 9re. ahoz kb negyed 9ig van idm gyakorolni. hát akkor szerintem háromnegyed 7től fogok gyakorolni. tehát kelek negyed 7kor. basszus.xD nanembaj most úgyis aludni készülök remélem kipihenem viszonylag magamat.xD 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése