2011. szeptember 14., szerda

Rohadt kémiatanár -.-

ma Gabussal mentünk a margarétába *-* az egy pizzéria nem messze tőlünk, és Gabcsi elvitt oda engem *-* ketten megettünk egy pizzát. 4évszakot rendeltünk :P  az olyan hogy 2szelet gombás 2 szelet borsós 2 szelet kukoricás és 2 szelet sonkás van benne :3 tökfinom :)) aztán hazajöttünk és amíg itt volt Gabi megint apán szar zenéit kellett csinálnom félórán át :@ de aztán szerencsére abbahagytuk... és most megint csináljuk -.- amúgy Gabcsival megnéztük a Jóban rosszban első felét :D aztán ment vissza a koliba. amúgy ma délelőtt volt kamarám Szotyival *-* ő a volt osztálytársam, klarinétos csak megbukott ésmost megint elsős.xd de tökjó darabunk van :D Rossini szonáta :3 (L) még elég vicces volt.xD amúgy ma azthittem hogy szétverem a kémia tanár mocskos pofáját -.- Gabival egymás mellett ültünk kémián múltkor mert úgyvolt tavaly is hogy ahogy beülünk úgy kell egész évbe ülni, és a tanár szerint én nem hagyom Gabit figyelni -.- :@ az az egyetlen tanár akit utálok az összes közül az iskolába ilyen 60 éves feltupírozott hajú vénribanc. vagyis tavaly óta levágatta most olyan mint egy faág a feje -.- és elültett -.- énmeg elkezdtem sírni :'( főleg hogy szegény Gabus egyedül ült :c mondta Boginak hogy üljön el őis velem hogy neérezzem magamat egyedül.. de ugyanabba a sorba vagyunk vagyis vízszintes sorba csak kettővel arrébb ülök mert amúgy hármas padok vannak de bazdmeg leszarom a mocskos tanár fejét beültetem magam mellé Gabit azt pofázzon leszarom :@ mindigis annyira gyűlöltem tavaly őt gúnyoltuk ki a sípolással mert egy szardarab és sípolva beszélXD mekkora nyomorult már. egyszer meglátott cigizni de nemszólt be. beisszólt volna bevertem volna pofáját -.- meg ahogy magyaráz rángatja a fejét mint egy idegbeteg :@ namindegy. remélem magányosan hal meg egy sikátorba -.-

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése