2011. szeptember 11., vasárnap

Strand

igaz hogy ősz van meg szeptember de azért én ma voltam strandon.xD anyám kitalálta még a hét közepén hogy mennyünk... xd mondom jó.XD tehát így szart se gyakoroltam szóval holnap kicsit leleszek baszva :S namindegy lementünk a strandra ketten anyámmal, apám azért nemjött mert tegnap lakodalomba zenélt és 8kor jött haza és fáradt volt és aludt délután. tele volt megint minden darazsakkal -.- amúgy jóvolt csak a végére kicsit untam magamat.xD aztán jött Gabcsi. sok dolgot megbeszéltünk amin változtatni kéne :S de megigérte hogy változtat nekemmeg sikerült végre elhitetnem dolgokat. hogy ő nem egy nagy nulla meg nem szarember... annyira oktondi hogy ilyeneket hisz. amúgy még a strandon telement a fülem vízzel. de olyan durván hogy délután háromnegyed 5 óta azt próbálom kiszedni... befogtam az orromat és fújtam a levegőt, az ujjammal baszakodtam, ugráltam, de semmi. szóval szerintem majd este amikor a jobboldalamon fekszek egyszer csak azt fogom érezni hogy jön a víz.. volt már ilyen.XD de az meg tök rossz érzés.xD 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése