2011. szeptember 2., péntek

Elvesztettem 10000et :S

bazzeg ma elvesztettem 10000 Ft-ot.... kottákra kaptam, elis mentem a boltba de egyik se volt, és aztán elmentünk bérletet venni és arra gondoltunk hogy amikor utána leültünk a padra ráírni a bérletre a számot akkor biztos a padra raktam és ott hagyhattam a pénztárcámat... :S hát basszameg... anyámat még előtte hívtam hogy jövőhéten jönnek kották addig nálam lesz a pénz és most azthiszi hogy ittvan O_O majd aztmondom, hogy már megvettem de még kell pénz mert még kellenek kották.. :S annyira gáz. tök bűntudatom van :c bazdmeg ennyi pénzt elveszteni. :S namindegy.... ma voltunk suliba és már volt tanítás.xD annyira nemis volt fárasztó most ez a másfél óra zir meg másfél óra zeneelmélet... meg délután 3ból csak 2 óra volt megtartva :D aztán Gabcsi úgydöntött hogy a negyed 7es vonattal megy haza tehát eggyütt voltunk még 2 és félórát ^^ addig elmentünk a plázába ettem pizzát basszus 450ről levitték az árát 290re :O mekkora jó már :D meg etetttünk kacsákat ^^ holnapután találkozunk legközelebb aztán hétfőtől suli már nagyon várom *-*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése