2011. szeptember 10., szombat

Csomózok*-*

juj végre kaptam egyik osztálytársamtól Kittitől 3 guriga cérnát decsak kölcsönbe, és végre tudok belőlük csomózni *-* egyenlőre mégcsak azt az egyszerűcsíkosat tudom de az interneten láttam egy csomó fajtát majd aztis megpbórálom :P de ez a 3 cérna nemtúlsok és eddig mindig könyörögtem anyámnak hpgy vegyen nekem cérnákat nemlehet túl drága szerintem. és most mutattam az interneten neki hogy milyeneket akarokcsinálni és aszonta hogy vesz nekem *-* vagyis szerintem majd pénzt ad rá. majd hétfőn lehet hogy kérek tőle pénzt és elmegyek a cérnaboltba ami itt van kétutcányira *-* és akkor csinálok csodálatos karkötőket *-* márígyis van gyöngyből meg ilyen fonalakból 12 a kezemen a gyöngyösöket én csináltam meg 2 fonalasat is a többit vettem :D amúgy most éppen Roadot hallgatok mert mutlkor pisti berakta és tökre megteccett *-* megamúgy tegnap csináltam palacsintát :3 imádok palacsintát sütni :D tökfinom lett :P megmajd csinálok lehet mais vagy holnap mer t anyám annyi túrót csinált hozzá hogy csak na XD mert én a túrósat nem eszem csak anyámék de ők ilyen 1-2t eszenk naponta énmeg 6-7et megeszek naponta deaz ilyen nutellás meg fahéjas és így gyorsan fogy de a túró meg ottmarad szóval anyám mondta hogy majd még csináljak :D amúgy csináltam új dizit. hát szerintem ezmost ritkaszar lett XD szerintem nemlesz túl hosszú élete :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése