2011. szeptember 12., hétfő

Már megint hétfő..

úristen ez a hétfő még mindig durva nap.xD szokás szerint Gáborkával negyed 9kor találkoztam. aztán 9től ének-zene O_O aztán 10től hála istennek elmaradt a főtárgyam mert most semmit se tudtam >.< aztán szolfézs... az amúgy nemvolt rossz. Gabcsit a zongoránál megdícsérte a tanár :D utánameg osztályfőnökin ilyen baleset meg tűzvédelmi cuccot kellett volna néznünk csakhát nem működött a projektor szerencsére.xd aztán Gabulival elmentünk a Nagy Falba ott ettem, csípős savanyú levest ott imádom a legjobban az a világ legfinomabb kajája *-* meg utána koliba elkísértem evett, összepakolt és így csoportosan mentünk suliba. basszus duplamagyar deákverával.. az egy durva dolog. nagyonjó tanár, jól tanít de egyszerűen annyira fárasztóan magyaráz főleg duplamagyar... úristen majdnem elaludtunk Gabival mint szokás szerint.xD aztánmmeg matek ._. hát azis fantasztikus volt mitnemongyak. aztán 2 nyelv :/ az mongyuk még egész tűrhető, angolon fogalmazást írtunk olaszon meg a tanár is készvolt.xD annyira fos hogy tavaly is töksokszor volt utolsó órába az olasz meg mostis... kurvafos. aztán Gabusssal hazajöttünk. itt bazdmeg apám majdnem elkezdte velem csináltatni a zenéit miközbe Gabi ittvolt. -.- de szerencsére nem. de most azt csinálom neki ._. nemelég hogy egésznap iskolába vagyok és hulalfáradt vagyok még eztis csináljam neki -.- még a jóban rosszban második felét se nézhettem meg... végre elakarok menni fürdeni aztán aludni. holnap megint negyed 9kor találkozok Gabcsival remélem délelőtt nyitva lesz a cérnabolt, met akarok venni fonalat hogy csomózhassak :3 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése