2011. szeptember 1., csütörtök

Sulii (L)

ma végre suli volt *-* bementem 7re anyámhoz mert az egyik vendége vérvételes emberke és vettek tőlem vért. meg pisit kellett adnom.xD 3 fiolát lecsapoltak :Q nem fájt, szeretem a szurit meg a vérvételt de inkább a vérvételt :D aztán 8ra mentem Gabcsihoz a konziba, ott elvoltunk még Pistivel :D és 9től volt az évnyitó aztán osztályfőnöki. bazdmeg átkerültem a jócsoportból a rosszcsoportba zeneelméletből és nem nagyképűségből de én vagyok a legjobb az osztályba zeneelméletből -.- megkérdeztem a tanárt h miért err eközölte hogy azért mert én jóvagyok és így húzom fel a csoport színvonalát ._. eddig Gabi volt a rossz csoportba én meg a jóba, de most meg őt átrakták a jóba (Y) szóval kurvajó -.- meg Delleyné lett a szolfézstanárunk O_O mert Erdős Kinga elment szülni :m bazzeg.xd  meg már nincs vegyeskar, csak fiú meg lány.... a lányt Delleyné tartja, hát nemtom... nekem sose tetszett a lánykar. a fiút meg Rozgi és Gabi oda került ez érthető, de szerintem... hát szegény elég nagy terrorba lesz tartva :D meg naggyából ennyi.xD találkoztam Domival Vikivel meg Csengével is :P meg Attilát is láttam Bélát is :D meg Jenci lebukott hozzánk xD meg jött egy új csaj szegény elég nyomci.xD zongorázik... pedig úgy örültem hogy én leszek a egyetlen zongorista :( 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése