2011. szeptember 28., szerda

Kicsit kész vagyok.xD

ma van Gabi szülinapja *-* most lett 16 :D és ma reggel bementem negyed órával hamarabb konziba, mert ott van nemmessze a Nagyába egy papirírószer és ott vettem neki az ajándékához tasakot :P meg egy jegyzet füzetet magamnak főtárgyra.xD és akkor fél 10kor volt vége Gabi főtűrgyának és odamentem a teremhez az ajándékaival :3 és nagyon örült nekik *-* naés ma este elmentünk a templomkertbe megünnepelni a szülinapját. ott volt Gabi, Jeni, Petra, Zsuzsi Bianka, Pisti meg én meg az utolsó két percbe jött Attila meg Saci.xD aztán Gabcsi kicsit már berugadozott, meg Pisti is, Zsuzsi meg Bianka sorra itták a feleseket. xD a többiekcsak egy sört :D meg énis ittam két vbk-t,. egy nagyfröccsöt vagy miafaszt nemtommivolt az XD meg meg ittam egy sörtis.xD kicsit kapom azrért :D annyira durván mongyuk nem.xD írni még próbálok normálisan, asszem sikerül.xD szerencsére anyámék nem vették észre hogy becsiccsentettem.xD meg Gabi is elégdurván iszogatott. xD amúgymár alig várom a szombatot *-* megyek Gabulihoooz *-* 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése