2011. szeptember 24., szombat

Megvettem az ajándékot

megvettem Gáborka ajándékait *-* amúgy tegnap meg ma nagyon durván összevesztünk :/ de minden megoldódott :3  és szóval ma délelőtt anyámmal elmentem a plázába és megvettem a gyűrűt amit akartam, meg sajnos nemvolt plüssmalac ígyhát egy Fülest vettem ami két szivet tart a kezében összeakadva és az egyiken az van hogy I love you :D szerintem nagyon aranyos ^^ és elkezdtem a karkötőjét is :P amúgy a plázában énmég kaptam egy gatyát, egy kapucnis zsebes felsőt meg két gombos kadrigánt, az egyik hosszabb. :D jameg kaptam a telefonomnak tartót mert kb egy hónapos demár szétvan karcolva... :( meg egy táskát is kaptam. ilyen fekete és barna bigyuszok vannak rajta.xD baszki az utóbbi egy hónapba gecisok ruhát kaptam :O nanembaj.xD amúgy úgy várom a jövőhét szombatot (L) jövőhéten ilyenkor már Gabcsinál leszek pár órája és juuuj annyira jólesz :D ennyire még sose vártam semmitse.xD demost befenyítettem demég az se nagyon hatott rá aveszekedésünk során :O aztmondtma hogyha ilyen köcsög akkor nemmegyek szombaton, de ha tesz érte változtathat a döntésemen. de amúgy elmegyek.xD csak ő ezt nemtudja. ésakkor elkezdte hogy jó akkor őse megy lemongya és aznap megöli magát... -.- de a lényeg hogy megyek.xD jameg ugye szerdán lesz a szülinapocskája meg akkor leszünk 11 hónaposak *-* azmár tök soook :D 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése