2011. szeptember 23., péntek

Új dizi :D

felraktam egy új dizit, szerintem ez most tökjó :P eddig ez tetszik a legjobban *-* csak ott jobboldalt az a rózsaszín csík felbasz -.- az minek van ott? -.- nemtom levenni onnan... na mindgey.. akinek nem tetszik az nenézze.xD amúgy ma kaptam a múltkori dogámra zirből egy 1est :O zir levan szarva.xD aztán meg írtnuk Haydn életrajzából dogát az jólett pedig nem taultam rá de mindent tudtam :D aztánmeg zeneelméleten mindenki amnesztiát kért hogy nefeleljünk.xD aztán megint jóljártam, délbe megette Gabcsi maradék kajáját és jóllakatma vele megmég volt egy szendvicsem. délután meg két óránk volt egymást után Deák Verával .__. aztán meg így várjuk hogy jöjjön a művtöri tanár de nemjött és aztán Bernike elment megkérdzeni hogy ittvan-e és mondták h nincs mert sürgős dolga akadt.. hátbazdmeg de legalább szóljon -.- aztán így egy órával több időnk volt Gabussal :3 aztán mostmár ő otthon van és éppen most kapja meg az új telefonját amit szülinapjára kap. pedig én úgyimádtam azt a régi 5 éves szar kis tróger fost ami már szétvan verve meg ütött kopott.xD az olyan Gáborkás volt. mostmeg samsung galaxyt kap minit vagy mittudomén mit de nekem az nem tetszik :/ de a lényeg hogy neki tetszik :) meg ma kapott egy konzis gitárt ami 800ezer ft de utálom mert csúnya világossárgás szine van és nem a sajátja, ésén a régit szerettem mert az a sajátja volt, igaz feleilyen jó nemvolt mint ez a gitár meg az kb 80ezer volt XD de annak legalább szép szine volt :m amúgy holnap megyek anyámmal a plázába Gabulinak ajándékot venni :P remélem lesz rá elég pénzem O_O

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése