2011. szeptember 15., csütörtök

Kiesik a szemem a helyéről

basszus.. utálom hogy estére amikor kurvafáradt vagyok a lencsém úgy elkezd törni mint a faszom... és rohadt szar.. meg már homályosan látok vele. amúgyis már alig birom nyitva tartani a szememet.xD kurvafáradt vagyok pedig ma viszonylag sokáig aludtam. 8:10kor keltem :D amúgyma viccesvolt, Gabi hazakísért bementünk anyámhoz és anyám közölte hogy levágja Gabi haját.xD de csak pár centit. mert Gabi már vagy 2 hónapja akar belőle vágatni és az annyának az unokatestvére fodrász deén erősködtem hogy anyámnál vágassa le. és anyám levágta neki :D és nekem kellett megmosnom a haját.xD aztánmeg mentünk anyámmal az A Capellába az Szeged legmenőbb cukrászdája ott vettünk mini islert meg mini kókuszgolyót :D meg fagyit :P de énmost úgydöntök hogy célirányba veszem az ágyat. éjszakát. :P

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése